Fight Israel Free Al-Aqsa ( FIFA 2010)

Bersama Bersatu Membebaskan Bumi Palestin…Bersama Menolak Kezaliman Yahudi – Israel

JOM Anti Israel


3 responses to “Fight Israel Free Al-Aqsa ( FIFA 2010)

  1. Sesuai untuk untuk semua peringkat umur walaupun tajuknya berkaitan akhlak pelajar. Buku karangan Hasnan Kasan ini cukup berkualiti kerana panduannya disertai dengan dalil dan nas Al-Quran dan As-sunnah. Sesuai diberi oleh ibu bapa kepada anak yang kurang mendengar kata. Juga sesuai untuk diberi kepada sahabat handai sebagai hadiah atau panduan dan juga kepada individu yang ingin mengislahkan diri kepada lebih baik serta mengajak orang lain kepada kebaikan.Tidak lupa juga amat bermanfaat bagi persatuan atau badan agama sekolah untuk panduan berdakwah dalam konteks pelajar mengikut acuan Al-Quran dan As-Sunnah. Masih baru sahaja diterbitkan dan tidak disebarkan di pasaran lagi.

    Harga Senaskhah:RM10
    Belian melebihi 50 naskhah:RM8

    Sebarang tempahan boleh berhubung di no 0126317071 atau emel ke farithenterprise@gmail.com.

    Gambar boleh dilihat di sini
    http://farithtelekung.blogspot.com/
    http://harithmkt90.blogspot.com/

  2. ..Banner utk Gaza dan Palestin dah pun ada, menggunakan lambang kejohanan bolasepak 2010 secara tak langsung menunjukkan sokongan kpd rakyat Palestin adalah untuk keseronakan,tidak serius dan bermusim…

    • TQ atas respon..Kita tetap anti Israel..Ini bukan isu untuk keseronokan tetapi merubah paradigma kelompok muda agar mereka sedar peranan dan tanggungjawab mereka pada saudara mereka di Palestin..Bebaskan al-Quds..

Leave a comment